Last week

Nu är vi här, sista veckan i skolan, sista dagen är imorgon och gjort mitt sista prov idag så vi hoppas på att det går sin väg & man faktiskt lyckas att bli godkänd så nu kryssar vi fringrarna och bara hoppas.. 
Så nu är det bara den sista inlämningsuppgigten kvar och jag är snart klar men det är ju det där med att man ska beskriva hur man gör allt man har skrivit om i metoder och det är jag då verkligen inte bra på att förklara.. 
Men jag kanske får jobba idag iaf - Emma skickade oh frågade om jag kunde tänka mig att jobba lite o självklart vill jag ju det, har ju inte direkt något jobb och sista CSN blir inte så mycket pengar av.. så yeha I need a job! 
Men jag har skickat iväg mitt CV til de flesta som söker och jag ska ju provjobba på ett bagei i Ekenäsjön snart (hoppas jag) om han nu kan svara så att säga.
Det är ju också 4 dagar kvar till jul och jag har bara köpt 2 julklappar, om man nu inte räknar de som man har köpt tillsammnas med Icca, Tinna o Danne isf har jag köpt 5 julklappar men jag har 4 kvar så... 
Att det ska vara så dyrt att köpa julklappar, det är just därför som jag inte gillar julen, det är en så dyr högtid, & sen ska man ju alltid ha en ny klänning till julafton och till nyår.. men iår ska jag ta kläder ifrån garderoben - hittade en klänning med prislappen kvar på så får bli den i jul och sen nyår är det ju frågan vart man ska vara om man nu ska på någon fest då både Tinna och jag är sjuka. 
 
Men nu ska jag la fortsätta med min uppgift och sedan gå hemåt så jag hinner äta något innan jag ska iväg o jobba ikväll.
 
puss&kram <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I don´t care doesn´t mean I don´t undrestand!

RSS 2.0