Något måste de va

Det måste verkligen vara något fel på både stället o cheferna om det är 4 pers som efter ett bråk inte vill vara kvar på jobbet o vill säga upp sig. En lämnar in sina kläder på måndag, en (jag) ska provjobba på ett annat ställe på måndag o tisdag, två letar annat o kommer lämna så fort de hittat något nytt eller tills de verkligen inte orkar mer. Vad säger detta om ledningen på stället egentligen 😐 man blir verkligen arg över att de mobbar folk till att sluta ist för att avskeda dom för det kostar mindre😡 idioter hela bunten alltså.. 

För hoppningsvis trivs jag o kommer in nätter på Pinchos i jkpg 🌯 ska jobba i köket så vi hoppas på det bästa så jag kan komma ifrån den jobbet jag har nu.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I don´t care doesn´t mean I don´t undrestand!

RSS 2.0