Måndag 13/11

Tjenare tjenare 
Sitter här nu i veckan och tittar på Sverige vrs Italien med Tinna i min soffa 
Elller jag sitter o halvsover medans hon lever sig in i matchen.
det är tydligen väldigt att Sverige vinner om de vill spela i VM nästa år, så heja Sverige (eller nåt)
 
Idag har jag varit på en arbetsinterjuv i Ekenässjönn på ett bagei och jag kan säga att det ser verkligen lovande ut, ska provjobba redan i helgen (troligtvis) och detta i bageriet så vi kan ju hoppas så man kan komma in i branchen igen. Så jag får nog vänta lite med min dröm om en bartenderutbildning i Thailand ett tag iaf. 
Men om jag nu (mirakullöst nog) får jobbet så börjar jag i januari eller så jobbar jag lite extra på helger och de dagar som jag är ledig men det är ju bageri = nattjobb... men men det ör ju ett jobb så man ska inte vara kräsen. 
 
Men man kanske ska titta lite på fotbollen eller väcka Tinna som tydligen har somnat här brevid mig i soffan. 
Så vi hörs när vi hörs
Puss & Kram 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I don´t care doesn´t mean I don´t undrestand!

RSS 2.0