Jul och Nyår

Jul och Nyår har kommit och gått och vi ät nu inne i 2018 ! 

Jul firades hemma i Hallbergs näste men en bonusgäst - Jocke (kadan) kom förbi 😁 Jag fick en extremt snygg resväska av Tinna (som hade mig i julklappskompis) 

Nyår spenderades med Tinna o Frida (mestadels Tinna) 
Tinna och jag gjorde en middag gjord av förrätt: smördegssnurror med prästost och hasselnötter 👌 de blev gudomliga! Varmrätt: baconlindrad kyckling fylld med paprika o chili 🐔🌶 serverades med sötpotatis klyftor och en vitlökssås 👌 vilket också blev gudomligt gott ❤  
Mina drinkar  (välkomstdrink) blev gudomliga- blandade med sour tropical, sockerdricka som jag toppade med blå sockervadd 🍸 
Vi gick på en förfest hos rosch  (Tinnas kompis) och ja de va en stor fest med typ 26 personer 👫👭👬💃🕺 
Vidare till torget vid tolvslaget för att skåla med champagne 🥂  sedan gick jag hem o slocknade 😴 vaknade igen när Tinna kom hem vid 6.30 😅 
Nu sitter vi här i soffan och tittar på film och käkar till gott och väntat på att huvudvärken ska släppa 😆 
Men nu tillbaka till filmen. 
Puss och kram och Gott Nytt År ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I don´t care doesn´t mean I don´t undrestand!

RSS 2.0