lägg dig inte i då

Hur kommer det sig egentligen att man alltid ska a en roll i familjen... Min roll verkar liksom vara den dumma lillasysterna som inte kan förstå någonting, men förklara då för mig hur jag är en av de som fick bäst betyg i systerskaran så, fuck that liksom. Man måste ju faktiskt vänta och höra hela jälva förklaringen/historien innan man kan avbryta hela jälva tiden. Bloody idiots.! 
 
Sen jag vet att jag inte har ett jävla jobb, jag är extremt medveten om detta då det är jag som inte har några pengar kvar snart på mitt sparkonto som man har sparat på sen man gick i högstadiet. Jag försöker ju likosom men jag har då inte så mycket jobberfarenhet i livet liksom... Jag har en massa fina utbildningar men inte mycket erfarenhet i livet liksom..
Är bara så trött på att alla ska lägga sig i ens liv hela tiden, jag försöker ju 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I don´t care doesn´t mean I don´t undrestand!

RSS 2.0