Men hejsan på er ! 


Jag har nu äntligen sålt min soffa som varit ute sen augusti 🛋 och de kommer redan o hämtar den imorgon (wihoo) 

Fick redan på att jag blir sjukskriven ännu längre, nu är de till slutet av december. Att vänta på en operation är sååå himlans jobbig, mitt psyke kommer inte orka mer snart alltså 😶 man blir ju då fan deprimerad av att vara hemma sjukskriven, att inte kunna gå ut o gå en lång vända, alla jobbar o jag är här själv hemma o blir galen av mina egna tankar 😵 

Men något podsetivt är att om två veckor kommer jag att befinna mig i vackra london för Tinnas o min årliga julmarknad tripp 🎄🛬🎡 och oooh vad jag ser fram emot denna resa ❤

O ja juste, bara för att göra narr av mig själv..  Jag lyckades låsa ute mig själv ifrån mitt lägenhetshus, idiotiskt nog när jag skulle ner o lämna en sak så glömde jag min nyckel o dörren låser sig själv vid 21 😳 så självklart fick jag ringa den enda som har en extra nyckel, min mamma som bor 20 minuter bort. Så jag fick snällt så i kylan barfota o i en kofta o frysa halvt ihjäl, men min älskade mamma kom som tur va och nu har jag tagit en skållad dusch o värmer mig under mitt täcke 🛏 

Peace out 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I don´t care doesn´t mean I don´t undrestand!

RSS 2.0