Mitt sämsta år!

Tjenare 🤚 


Har hänt en del sen vi sist hördes.. 

Saupp mig ifrån Subway efter 3 månader där, började jobba extra på Dollar i Eksjö men blev skickat mellan både Eksjö och Vetlanda då de va ont om folk under sommaren 😅 men de gjorde ju inte mig något liksom, mer jobb till mig 💰 men i Augusti skadade jag mig i fotbollen och då blev min karriär inom Dollar Store över 😶 och jag som hade världens chans inom mattant yrket, hade så fått en massa jobb om jag nu inte skadade mig.. 

Skadade mig i fotbollen på första matchen efter uppehållet, självfallet liksom 😒 landade helt fel o de hördes ett högt knäpp ifrån knät, så fick bli ambulans (första gången  dessutom) till Västerviks akutmottagning. Fick i mig en hel del smärtstillande i form av morfin men knät ville inte ge sig, de misstänkte korsband och att jag brutit lårbenet men så var de ju iaf inte 🙏 
Men jag hade inte en sådan tur som man kunde önskat, fick äntligen min MR röntgen och den visade de jag fruktat mest. Korsbandet va helt av och en mindre skada på minisken 😭 så att få höra detta, man kan ju säga att jag bröt ihop! Så med operation och rehab är jag kanske tillbaka till fotbolls säsongen 2020 ⚽️ vilket totalt förstörde mitt år att få reda på.. 
Så ja, jag har inte haft ett så jäklans bra år! 

Men min halloween va ju bra iaf, årets kostym blev Cruella de vil, vilket va en perfekt kostym till mig ❤ Icca o Tinna gick som krigare o de va sååå snygga ! 

Va på cupen i Växjö med laget nu i helgen med laget, känns lite att man inte kan vara med och spela men jag kunde iaf vara supporter till mitt underbara lag ❤⚽️ 

Så nu har jag berättat lite om mig, och ska nog sova lite 😴 

Peace out lovebirdes ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I don´t care doesn´t mean I don´t undrestand!

RSS 2.0