Well 💬

Hej hej 


Har nu hunnit med lite sedan vi hördes senast,som att klippa av mitt slitna hĂ„r (topparna) eller jag klippte inte utan Erika gjorde det sĂ„ snĂ€llt ❀ 
Har haft avslutning middag med laget, men de kom inte sÄ mÄnga (10 pers) men de blev mysigt, vi Ät mat, spelade spel o sÄ vilka som fÄr priser.
O varför hade vi inga priser att dela ut undrar ni, jo det Ă€r ju sĂ„hĂ€r... vi bestĂ€llde priser och expresslevernad men överraskande nog kommer ju inte paketet nĂ€r de sĂ„ att de ska komma, Ă€ven om mamma ringde pĂ„ morgonen och frĂ„gade nĂ€r paketet ska komma o de sĂ€ger i eftermiddag, dĂ„ de har Ă„kt ivĂ€g med paketet. Men nĂ€r tinna sedan ringer pĂ„ eftermiddagen sĂ„ sĂ€ger de att de inte kommer ut med paketet för de hĂ€r tidsbrist. AlltsĂ„ ville chauffören sluta tidigare för de va ju liksom fredag o vem vill inte sluta tidigare pĂ„ en fredag liksom 😑  
SĂ„ Icca, Tinna o jag sĂ€tter oss i bilen o kör till jkpg för att hĂ€mta paketet som inte blev utkört (Som vi bestĂ€lla för btw), o vĂ€ll dĂ€r fĂ„r vi sitta i nĂ€rapĂ„ 2 timmar! O sen kommer de ut o sĂ€ger att de inte hittar paketet, föraren mĂ„ste ha förlagt de nĂ„gonstans đŸ€Ż Han har alltsĂ„ haft sĂ„ brĂ„ttom hem.. IDIOT vill man ju bara skicka.. O den stackars lagerarbetare som letat i 2 timmar ser faktiskt förtvivlad ut nĂ€r han sĂ€ger detta, sĂ„ han sa att de skulle fortsĂ€tta leta nu pĂ„ mĂ„ndag o sedan antingen skicka paketet till oss eller sĂ„ fĂ„r vi Ă„ka o hĂ€mta det 🙃 sĂ„ det Ă€r inte bara posten som gör fel utan DHL kan de oxĂ„ 📩 

Men spola framÄt till idag
Idag har jag haft min Ă€lskade systerdotter pĂ„ besök, vi bakade inför hennes klassavslutning pĂ„ fredag. SĂ„ vi bakade ca 100 st muffins o ca 70 chokladbollar, alltid lika kul att fĂ„ baka med mitt lilla troll ❀ 

Men nu ska jag nog sova lite, mĂ„ste försöka stĂ€lla tillbaka min tid sĂ„ jag inte sover hela dagarna 😅 

Kisses 💋 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I donÂŽt care doesnÂŽt mean I donÂŽt undrestand!

RSS 2.0