depp över allt

Hej 
de va ju ett tag sedan nu sen vi sist hördes av. 
De har hänt en del sen sist.. 
Jag opererade mitt korsband för två veckor sedan nu, och jag kan säga att man förstår de som bli deppremerade när man väl har opererat sig. Jag känner mig helt värdelös! Jag hoppar på kryckor och jag föröker göra min sjukgynmastik så gott som jag kan men de e så jävla svårt, allt jag gör, gör ont. Försöker hälpa till så mycket jag kan då jag  fortfarande är i fjäll, men jag känner mig som sagt värdelös då jag inte kan bära upp tvätten uppför trappan då jag har svårt att gå i trappor, jag kan inte gå och hämta posten då de gör så ont i knät så jag vill gråta. Jag försöker hjälpa till med de andra hushållsyslorna men de e ju inte så mycket. De säger att jag sitter för mycket med vad fan ska jag göra då! 
Allt känns bara hopplöst för tillfället, och jag har en känsla att jag bara är i vägen så börjar fundera på om de vore bäst om jag åkte hem till mig själv istället. Men då är de ju det att min älskade hund blir ensam under dagarna igen, han har då verkligen hjälpt mig, jag har brutit ihop ett antal gånger och där är han o lägger sitt underbara söta huvud i mitt knä, han är då vverkligen min bästa vän! 
 
Men nu ska jag kolla lite serier och försöka att göra min sjukgymnastik.. 
 
Hoppas er dag/ helg är bätte! 
 
Peace out <3 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pinkida

Just because I don´t care doesn´t mean I don´t undrestand!

RSS 2.0